..:::::کلبه عشق:::::..

به خاطر دلتنگی هایم می نویسم

..:::::کلبه عشق:::::..

به خاطر دلتنگی هایم می نویسم

دوست دارم

تو را به اندازه زیبایی خاطره ات دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

                    اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم

           تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

     تو را به اندازه هر ثانیه دوریت دوست می دارم          

                            به اندازه هر ثانیه اش که هر ثانیه برایم سالها می گذرد دوست می دارم

       به خدا بی توهرلحظه چشمانم می بارد... بازهم دوستت دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

کاش

کاش رویاهایمان روزی حقیقت میشدند 

تنگنای سینه ها دشت محبت میشدند 

 

سادگی٬ مهر و وفا٬ قانون انسان بودن است 

کاش قانون هایمان یکدم رعایت میشدند 

 

اشکهای همدلی از روی مکر است و فریب 

کاش روزی چشمهامان با صداقت میشدند 

 

گاهی از غم میشود ویران دل غمگین من

کاش بین دلها٬ غصه ها قسمت میشدند.