..:::::کلبه عشق:::::..

به خاطر دلتنگی هایم می نویسم

..:::::کلبه عشق:::::..

به خاطر دلتنگی هایم می نویسم

بهانه

دلم میخواستHeart/wings 

 

بهانه ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...Heart/arrow 

 

ولی حالا...Broken Heart 

 

دلم میخواهد بهانه ای باشد برای فراموش کردن...Break Up Letter 

 

You Broke My Heart  تو  You Broke My Heart

تبریک

سلام 

 

نماز و روزه هاتون قبول حق باشه 

 

حلول ماه شوال مبارک 

 

عید فطر مبارک  

 

فعلا بای

پرتو حسن

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد 

 

 

                         عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد...

عشق

 

...که عشق آسان نمود 

 

 

 

                                         اول ولی افتاد مشکل ها... 

 

 

 

 Flowers And HeartsAnimated HeartsCircle Of HeartsValentine balloons 

 

 You Broke My HeartThrowing Hearts 

 

HeartbeatCall Me GlitterHeartbeat 

BeatingI Love YouBeating

شاید

...شاید 

  

                 فردایی نباشد...

دعوتنامه

 Computer 

سلام 

از بچه های عضو خواهش میکنم زود زود بروز کنن 

ممنون  

Hippie 1

این وبلاگ عضو فعال می پذیرد 

از کسانی که علاقمند هستند در این وب برای دل خودشون هر چی که دوست دارن بنویسند 

خواهش میکنم ای-میل خودشون رو بذارن تا دعوتنامه براشون ارسال کنم 

ممنون 

فعلا بای 

محبت

در این دنیا که نامردان عصا از کور می دزدند 

 

من خوش باور نادان محبت جستجو کردم... 

 

Beauty Pageant3D Prom Queen 

You Broke My HeartIt's Over 1You Broke My Heart

ترک

I Miss You 

 

آدما تو ۲ حالت همدیگرو ترک میکنن: 

 

اول اینکه بدونن کسی دوسشون نداره 

 

و 

 

دوم اینکه بدونن یکی خیلی دوسشون داره 

 

I Want You 

Single RoseAnimated Flowers

بی سرنوشت

از آن روزی که دانستم سخن چیست 

 

همه گفتند این دختر، چه زشت است 

 

کدامین مرد او را می پسندد؟! 

 

دریغا دختری بی سرنوشت است...

ویران

دیدنت بی تابم کرد 

 

رفتنت ویران

شاه عشق

آنروز که بر صفحه شطرنج دلت ثبت شدم 

 

شاه عشق بودم و با یاد رخت مات شدم

عشق

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی 

 

عشق آن است که هر لحظه به یادش باشی

شیشه بخار گرفته

می گویند شیشه ها احساس ندارند 

 

ولی وقتی روی شیشه بخار گرفته ای نوشتم 

 

دوستت دارم 

 

به آرامی گریست... 

 

بدرود

 

بدرود 

هنگامیکه محبوب انسان 

همراه دیگری رفته است 

چه فایده؟ 

کفش آهنین بر پای کردن؟

یا چون عقاب تیز پر بودن؟

بهتر که عشق را بدرود گفتن 

و بر هر جانیان پیوستن 

دریا