..:::::کلبه عشق:::::..

به خاطر دلتنگی هایم می نویسم

..:::::کلبه عشق:::::..

به خاطر دلتنگی هایم می نویسم

شکستم

دوستت دارم... 

هر روز به شوق دیدن تو چشمهایم را باز میکنم... 

ولی... 

ولی حیف که من را تنها گذاشتی و با او رفتی...  

با کسی که نمیدانم اندازه من تو را دوست دارد یا نه!!!

آنقدر صدای خنده هایت بلند بود که صدای شکستن من را که بی صدا پشت سرت شکستم نشنیدی... 

نشنیدی... 

من شکستم... دلم شکست... تو رفتی... من ماندم... تنهای تنها... با یاد تو...

دعوا

آن دویی که بیشتر دعوا می‌کنند، 

بیشتر یکدیگر را دوست دارند! 

چرا که بیشتر برای هم اهمیت دارند و مراقب هم هستند. 

اگر این دعواها برای همیشه تمام شود،  

یعنی مراقبت‌ها تمام شده است. 

 

Girl Soldier Kiss

وقتی...

 وقتی تو هستی 

تمامی جهان با توست 

و 

وقتی تو نیستی 

فقط درماندگی و غم با من است 

واسه من

 

 واسه دیگران تو شمعی

واسه من خاموش و سردی  

واسه‌ی خودی تو دردی  

واسه‌ی غریبه تسکین